Solat

Igår var nog en underbar dag för Thilde.
Först så var hon och jag till djuraffären och köpte en Hello Kitty-pool åt henne, plus att hon fick armringar i Hello Kitty också och så köpte jag en badring också, men jag kände att det nog skulle bli för mycket Kitty om jag tog den också så den blev en helt vanlig med blå undersida och genomskinligt på ovansidan med bilder på bin inuti, aja svårt att förklara får knäppa kort på den så ni får se =P


Jemen badringen syns ju där juhe! :o)

Sen när Jonny kom hem så hade han en liten present till henne också. Han hade ju beställt hela gänget från Musses Klubbhus i mjukisdjur, men alla fanns inte så hon fick "bara" Kalle, Kajsa och Långben, men oj va hon älskade dom!! Hon släppte dom inte på hela kvällen, och om man skojade med henne och sa att man skulle ta dom eller sa "Det är mammas Kalle" så började hon nästan gråta lilltussan... :o)


Tha gang


Glad nakenfis!


Med lite ansträngning kan hon hålla alla tre.

Självklart så skulle ju allihopa sova i sängen med henne också på natten =P

Idag har mamma shoppat åt henne igen ^^ Ett sånt där hoppdjur, jag hoppas hon kommer gilla den! :o)
Så här ser den ut fast röd:




Jamenjustja.. nu höll jag på att glömma vad jag egentligen skulle skriva =P
Jag var ju ute och gick en del igår igen och fick faktsitk färg. Det riktigt hettade igår kväll.. kolla!


Kommentarer
Postat av: Mormor

en liten bortskämd fisrumpa är vad hon är

2009-06-28 @ 14:24:04
Postat av: Angelica

Självklart! :o)

2009-06-29 @ 21:42:18
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0