Torsdagen snart slut...

Idag har jag inte gjort mycket känns det som... Var med Thilde till dagis som vanligt och sen tog jag en fika med Mickis och Freja på Konsum, riktigt trevligt måste jag säga, synd bara att man träffas så sällan..  Jag fick köpa blöjor billigt av henne för hon köpt fel sort till Elliott så glad blev jag :o)
Efter att vi fikat så gick vi och handlade lite inne på konsum och sen körde hon hem mig, men det kändes som det bara var att vända i dörren nästan, för det regnade ju massor så jag ville inte gå ner till dagis igenutan tog bussen som är nere 13.20. Sen vart jag kvar på dagis ett tag för att vänta in bussen som gick hem 14.10 =P Det var kul. Barnen är så oblyga där, börjar prata med en direkt och vill att man ska vara med och leka, så jag gjorde kanelbullar i trolldeg med en pojke :o)

Nu har vi precis ätit pannkaka, det är ju torsdag =P  Och nu så händer det nog inte så mycket mer idag tror jag. Mest TV hela kvällen nu känns det som :o)


Frejsan var lite trötter :o)




De spökande ankorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, The Sims 3 är inte alls lika kul som tvåan. & det finns fuskkoder. :) men det funkar inte för mig, får inte upp den dära rutan där man skriver. skitkonstigt.. Men det löser väl sig :)



Puss på dig sötan! <3

2009-06-04 @ 19:37:32
Postat av: Angelica

Jag tror att du är Sanja? Det fattas lixom en signatur där =P

Finns det fuskkoder?! vart dåe? jag vill ju ha massor med pengar så jag kan göra en massa kul juhe!



Pussen! <3

2009-06-04 @ 20:15:18
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: S

Haha, jaa det var jag! :D Det är samma fuskkoder som på tvåan, vad jag har läst.. :) Åh, jag vill också ha massa pengar!! haha!



Pussa <3

2009-06-05 @ 09:43:37
Postat av: J

snygg blogg!! kolla gärrna in min!!

2009-06-05 @ 15:23:01
URL: http://hennyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0