En lördag har gått..

Ja hela dagen sprang förbi känns det som. Jag trodde att jag skulle få lite sovmorgon i morse för att Thilde somnade inte förrän vid kl 00 i natt, men hon vaknade 5.30.... Så tji fick jag. Vi gick upp vid 7 och då hade hon inte kissat nånting på hela natten, då blev jag jävligt orolig ska jag säga. För nu när jag har pratat med sjukhuset den här gången när hon varit dålig så har dom sagt att det är huvudsaken att hon kissar, men så hade hon inte kissat en droppe på fan 7 timmar!!! Men jag tänkte att jag väntar 2 timmar till och har det inte kommit nånting då så ringer jag på en gång. Men det kom igång och hon kissade som tur var!

Sen har hon faktiskt ätit idag!! Hon åt en flaska välling i morse, lite makroner med korv till lunch åsså petade hon i sig bra med pommes till middag och en flaska välling innan hon somnade, så nu är vi på väg mot rätta tider känns det som, jätteskönt tycker jag, för man blir så jävla orolig när det blir så som det har varit här, att man inte riktigt kan sätta fingret på vad som är fel, man bara ser och märker att hon mår dåligt.

I natt ska vi ställa fram klockan en timme åsså, för nu går vi in i sommartid :o) Och idag skulle vi släcka ner för att spara ström. Vi höll på att glömma bort det men kom på det så vi släckte sista halvtimmen iaf, plus att vi håller nedsläckt fortfarande istället =P

Nu börjar det närma sig sängdags, Jonny är inne å duschar nu bara sen ska vi gå å sova, jag har redan sovit ca en timme framför TV:n men det räknas inte =P Annars så har det väl inte hänt så mycket mer tror jag. Joo Jonny farsa och småbröder kom och hälsade på en sväng idag. Dom ringde när dom var på väg för dom hade varit iväg å köpt en cross och skulle åk förbi här så då ville dom svänga in en sväng och hälsa på när dom ändå var i krokarna, så det var ju kul, synd bara att vi alltid håller så ostädat så så fort det ska komma nån så måste man städa i panik innan ;o) Oss i ett nötskal haha..

Nej nu ska jag avsluta det här för nu känner jag att jag kan vandra iväg hur långt som helst med det här genom att bara skriva om egentligen ingenting, bara för att jag är så trött, så därför avslutar jag nu med en stor God natt puss till alla som känner mig, åsså vill jag tala om för Madde att jag tänker på henne och lider med henne med stormage och allt, måste kännas jättjobbigt nu gumman! Men jag lovar dig, det kommer vara värt det när bebisen kommer :o)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: madde

tack tack gumman... puss

2009-03-31 @ 10:24:16
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0