En onsdag som ingen annan...

Men visst är det väl så?
Ingen onsdag är den andra lik? =P Just den här onsdagen är jag hemma med sjukt barn. Hon har lite feber fortfarande! Men förutom det så är hon inye riktigt pigg, hon äter inte och är ledsen och verkar ha ont i kroppen, men igår lekte hon lite iaf :o)
Men rätt var det är så får hon ont i benen verkar det som, så hon inte vill gå.

Hon har väl nått influensaliknande kanske...
Jag tror att vi ska åka in till Uppsala idag och mata pippisarna i ankmdammen men jag har inte bestämt mig än, vi får se hur det blir.

Annars händer det inte så mycket, trampade i en spya i morse, nån av hundarna var tydligen dålig i morse.
Spike har öroninflammation IGEN! som tur är så har jag örondroppar kvar så han får sånna igen nu.

Haha ja så om man tänker efter nu:


Thilde är sjuk,




Spike har öroninflammation,





Jonny är inne på tredje dagen med huvudvärk,



och jag har min mage som gör ont =P Pigga familjen :o)




Bubba då? jo men han är nog som han brukar, lika dum som alltid ;o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

la familja=) puss

2009-03-25 @ 19:52:14
Postat av: Angelica

Yep, hela härliga familjen! :o)

Puss

2009-03-26 @ 15:09:20
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0