Hemma från Uppsala

Thilde och jag tog tåget till Uppsala idag för att mata änderna i svandammen, och OJ så mycket fåglar det var där idag! du skulle ha varit med Madde ;o) Det var lätt 200 fåglar! Och dom kom jättenära, satte sig på min fot å grejjer, jag trodde inte Thilde skulle vilja gå ur vagnen, men det ville hon och sprang å jagade fåglarna :o)
Nej det var kul tycker jag för det gillade hon. Sen gick vi å käkade på MAX, så hon åt faktiskt lite pommes och typ två tuggor hamburgare, så det var skönt, men hon vägrar fortfarande välling :o(


Thilde äter pommes


Mammas busunge


Hej


och hå...

Sen när vi skulle åka hem med tåget så blev Angelica arg... det händer inte ofta, men då vart jag riktigt arg.
Vi stog och väntade på att få kliva på tåget, det tog ett litet tag för att det var ett par som skulle in med en rullstol först så dom var tvugna att använda hissen så jag väntade utanför. Så börjar tågvärden blåsa i visselpipan åt mig och vrålar och frågar om jag ska med, ja sa jag men jag väntar på att hissen ska komma ner igen, då kommer hon och klampar emot mig och gapar att då måste jag gå på nån annan stans för tåget blir ju sent! Jätteotrevlig ton hade hon! Så gick jag m,ed henne till en annan vagn och hon nästan slet barnvagnen ur näven på mig för att ta upp den på tåget. Hon var så jävla otrevlig så jag blev jättearg. Om det finns en särskild vagn för barnvagnar och så, så tar man ju för givet att man ska gå på där med barnvagnen, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad jag inte tycker om dom där fåglarna.. dom är ju as äckliga ju=S men det är bara att lära sig.. vi får åka in sen någon dag, då kommer ju Thilde ha något & skratta åt..



Vilken j***a kärring asså!! jag skulle bli tokig..



Ha de så bra baby.. puss<3

2009-03-25 @ 19:55:29
Postat av: Angelica

Dom är ju sååå söta vännen :o) Thilde älskar dom =P

Ja du, vi får åka in sen när du fått bebbe åsså å sola lite längs ån å sen gå å mata änderna , mysigt värre juhe!



Jo du, den där tågvärden... önskar jag vore lite kaxigare och vågat säga ifrån, för så där ska dom fan inte bete sig.



Puss <3

2009-03-26 @ 15:08:48
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0