Jaha ja...

Så har man jobbat idag igen då... Idag lossnade det lite iaf på jobbet så jag fick iväg fyra, det var jättebra tyckte min "chef" och jag fick höra många bra och positiva ord, det behövdes!

Jag har länge försökt förklara för min kära vän Madde om en bild inne på Hemköp som jag tycker ser såå konstig ut, men hon har hela tiden glömt att kolla på den, så jag var tvungen att knäppa kort på den idag för att hon ska få se hur jag menar.. Jag missuppfattade bilden på en gång jag och fick det till att den skulle föreställa något helt annat än vad den egentligen föreställde.. Se och döm själva:



Vad tycker du det ser ut som att han håller i?

Kommentarer
Postat av: madde

hello baby... ÄNTLIGEN vet jag vad du menar=) du har alldeles rätt=) ja herregud.. puss <3

2009-03-11 @ 20:51:28
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelicas

2009-03-13 @ 09:11:36
Postat av: Angelica

Haha så du vet vad jag pratar om nu? =P Visst ser det skumt ut? :o)

Vet du..? Jag längtar efter bebis nu :o)

Tack så mycket för hjälpen igår, du är en ängel!! En levande sådan då ;o)

Love Ya!! Pyss <3

2009-03-13 @ 09:13:21
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0