Lördag

Änteligen är det helg!!
Man saknar att kunna umgås ordentligt med Thilde i veckorna. Vi kommer ju hem från dagis strax före 18 ungefär å då är det ju bara att laga mat, sen äter vi och sen går ju hon och sover, så man träffar henne knappt i veckorna nu.

Jag ska jobba i morgon iom att jag missade i måndags när jag var med Thilde till sjukhuset så då vill jag ändå få ihop mina timmar och då fick jag möjlighet att jobba mellan 14-20 i morgon. Men det som är så dumt är ju det att det går ingen buss hem då, det går ett tåg hem kl 23, då rä vi i Tiper ca 23.30 å jag är hemma då ungefär kl 00.00 å sen ska jag ju upp på måndagen och jobba igen...  Men jag pratade med Jonny så han skulle hämta mig när jag har slutat.

Igår när vi gick hem från dagis så fick Thilde gå själv en bit och upptäckte det roliga med att plaska i vattenpölar :o) Hon är ju så söt! Haha stampar med fötterna och ropar "bada".


Thilde plaskar i vattenpöl


Thilde sur på morgonen...


Riktigt illa blev det...


Thilde myser i soffan med en piggelin


Söööötnoooosss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0