Måndag...

Jaa idag är det ny vecka igen då...
Var till sjukhuset i morse och gjorde ultraljud på lever å allting, men jaa jag vet inte jag.. Jag fick inte ut så mycket av det..
Jag kom dit och blev inropad på en gång, 10 minuter innan jag hade tid egentligen, så fick jag komma in på ett rum med en sköterska som sa till mig att klä av mig, så det gjorde jag. "BH:n med" sa hon.. hmm jaha tänkte jag, ska jag då ligga här med tuttarna i vädret och vänta på läkaren, men efter ett tag så frågar hon om jag vill ha ett linne, "jaa tack" var jag snabb med att säga.
Så fick jag lägga mig på britsen och vänta på läkaren, men öppen dörr! Tänk om jag fått ligga utan linne då!! Aja men så kom iaf läkaren, kom in i rummet, sa hej och frågade om jag varit med om det här förut, njae sa jag jag har ju gjort ultraljud när jag var gravid men inte i övrigt. Nej men då vet du hur det går till iaf då sa han.
Så började han kolla, frågade en sväng om jag kunde hålla upp armen så han fick en bild på njuren. så gjorde jag det, sen efter ett tag så sa han att "Nu är det klart, och det var väl inga större konstigheter" Så gick han ut ur rummet och säger "Hej då" Sen går han.. jag hade ju ingen aning om vad jag skulle göra då!! Skulle jag gå eller vänta på nån sköterska? Men jag klädde på mig och gick därifrån.

Så gick jag hem till Madde och Johan en sväng och satt å pratade lite. Så skulle dom åka till Valbo så jag följde med så skjutsade dom mig till jobbet efter det. 
Aaa å nu är jag på jobbet, har varit här i snart 4 timmar och jobbat 3, haft en timmes rast nu snart. Sen är det bara att köra på till kl 21 ikväll med 15 minuters rast vid kl 19...

Det jag tycker känns jävligast med det här är att jag hinner fan knappt träffa Thilde nånting idag!!  Meeen det är så det får bli :o)

I morgon är det dags för hjärnröntgen... Nervöst värre faktiskt.. man får inte ens ha mascara på sig!! alltså jag är inte nervös för att jga inte få ha mascara på mig men för att det ska vara nått allvarligt. Tänk om dom måste operera i min hjärna?!?!!

Kommentarer
Postat av: madde

nu pratar jag med dej i telefon gumman.. hoppas du får svaret fort.. håller tummarna.. puss<3

2009-03-31 @ 10:26:23
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha jasså? men kunde skriva ändå?! =P

Jaa jag hoppas att det inte behöver ta så lång tid att få svar på det där nu.. alltså båda grejerna nu då :o)



Puss <3

2009-04-01 @ 10:33:09
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0