Segt på jobbet

Idag är det segt som fan på jobbet, folk är inte vakna än så det är inga som svarar i telefonen!
Nu på förmiddagen så har vi inte fått fram många samtal alls...Men nu är jag precis tillbaka från rasten så nu tar vi nya tag och hoppas på att det kopplar bättre :o)

Annars så har det inte hänt så mycket.. Har fått tid till magnetröntgen, men det var ett tag sen. Jag ska ju in å röntga hypofysen för att se om det sitter nån tumör eller nått där som orsakar min problem.

Iag är jag sååå virrig... jag vet knappt vart jag är =P Nej då riktigt så illa är det inte, men jag tappar bort saker hela tiden!
Vi gick p rast så upptäckte jag att min väska var borta, så jag gick för att kolla vart den var och den stod kvar inne i "ringsalen" Så det var ju lugnt, då vet jag iaf vart den är.. Så går jag tillbaka och sätter mig i soffan och upptäcker att jag inet har mobilen med mig! Så jag går för att titta efter den men på vägen till "ringsalen" igen så upptäcker jag att den faktiskt ligger i min ficka på jeansen!! Helt sjukt! Jag har ingen koll på nånting idag känns det som!

Jag bestämde mig igår för att ringa till personlig assistens kontor för att höra om jag kanske kan ha möjlighet att få jobba varannan helg eller nått för som det är nu så jobbar jag inte heltid även om jag är borta hela dagarna. Det blir bara 120 timmar i månaden och jag vill ju komma upp i heltid på 160 timmar i månaden.
Om jag kan jobba kväll varannan helg där också så kommer jag upp i 160 timmer lite drygt, det blir 6,5 x 2 = 13 timmar per helg och två helger så blir det 26 timmar till och då är jag uppe i 166 timmar toch det blir ju perfekt tycker jag :o)


Kommentarer
Postat av: S

Heej gumman! :) ja men gud vad kul.. =) Vad jobbar du med nu då? :) Det är bara bra med mig! Med dig då? :) puss och kram!

2009-03-04 @ 15:16:38
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/
Postat av: Anna

du och jag Angelica, vi är fan lika virriga:) haha.

Hade det bra. Kram

2009-03-04 @ 16:01:04
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Angelica

S*anja: Ja visst rä det? :o) Jag är en sån där överdrivet älskad telefonförsäljare =P

Det är bra med mig... fullt upp nu för tiden känns det som, man är ju borta hela dagarna nu nästan!

Härligt att höra att det är bra med dig också vännen!!

Puss Och Kram!

2009-03-05 @ 20:01:35
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Angelica

Anna: Haha jaa du ska vi bli sambos? ;o) Tänk vilket virrhus det skulle bli! Haha!!

Kram

2009-03-06 @ 06:28:56
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0