Tidningen SOLO

Jag köpte tidningen SOLO igår, inte för att jag är intresserad av mode eller så utan för att det följde med rpuge :o) Sån är jag!
Men så följde det med ett reklamblad i tidningen till en skobutik som heter "Deichmann" snygga skor som är billiga! Det fanns inte ett par i reklambladet som kostade över 299 kr!!

I tidningen fanns också ett test som hette "Vem är du?" nu vet jag inte om man får skriva av text så här men jag skriver lite kortfattat iaf:
1. Vem är du - egentligen? Tänk efter vilka värderingar du har, de utgör grundpelarna i ditt varumärke. Om dina värderingar stämmer överens med ditt varumärke kommer din indentitet att bli tydligare för andra.

2. Hur uppfattas du av andra? Det här handlar om vilka signaler du sänder ut. Ta reda på vilka känslor du väcker hos omgivningen. Är du nöjd med vad de säger? Förstärk! Är du missnöjd? Förändra!

3. Vem vill du vara? Många faktorer spelar in i ditt varumärke, dina kläder är ett av dem. Vill du uppfattas som proffsig kanske du gör bäst i att lämna träningsbyxorna hemma. Uppfattas du som strikt och tråkig? Investera i ett par converse eller motsvarande för att lätta upp ett alltför seriöst intryck.

Så funderar jag... vem är jag? Hjälp mig! Vem är jag?? Uppfattas jag som tråkig av mina vänner för att jag aldrig hänger med på roliga saker?
Uppfattas jag som ful för att jag inte följer senaste mode?

Kommentarer
Postat av: madde

du är absolut INTE tråkig gumman.. puss<3

2009-03-16 @ 22:09:12
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0