Tjofadderittan...

Tom pung!!

Nej då, men aaa


Thilde är fortfarande dålig, har börjat hosta någe hemskt nu, det låter som när hon hade kruppen förut, så det känns lite otäckt.
Jag har bestämt mig för att Thilde får sova i vagnen i natt, så hon kan sova nästan sittandes, det blir bäst så, för då slipper hon lindrigast undan med hostan.

Men hon äter fortfarande inte nån mat eller så, hon har faktiskt ätit lite godis nu, så det är väl bra det, men ingen mat alls idag. Ingen välling heller för den delen, en halv klyfta äpple har hon fått i sig.
Som tur är så dricker hon hyfsat iaf, det är ju huvudsaken det säger dom som man pratar med på sjukhuset.  Så jag får väl tro på det då.


Nej för nu kommer jag inte på något mer att skriva! Så Hejpåre!

Kommentarer
Postat av: madde

men de är nog lika bra asså!! förstå vad konstigt de kommer kännas henne.. puss<3

2009-03-27 @ 22:34:53
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo fast vi gjorde aldrig så... Tyckte det borde bli lite obekvämt för henne =/

Puss <3

2009-03-28 @ 17:26:54
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0