Torsdag 26/3-09

Idag lovade jag Thilde att vi skulle åka buss. Så vi gav oss ut, men det gick ingen buss ner på Tierp då så jag gick, plus att hon somnade så hon hade ändå inte märkt av det. Så gick vi och strosade  lite på Tierp, jag fixade en present till Anders och Mias grabben, Melwin och lite så där. Thilde hon sov hon. Så när vi inte hade något mer att göra nere på Tierp så skulle vi ta bussen hem, men så gick det ingen buss då heller så vi gick hem med :o) Så ca 2 timmars promenad blev det allt som allt idag, det känns riktigt skönt.

Men Thilde äter inte... jag köpte godis åt henne på Hemköp idag, bara för att hon ska få i sig nånting, men hon äter inte ens det!! Jag ringde sjukvårdsupplysningen och pratade med dom, men dom tyckte jag skulle ringa husläkarmottagningen, så jag gjorde det och dom vill att vi ska komma ner till akuten ikväll, men jag sa att om hon är pigg ikväll när vi kommer hem så åker vi inte ner, iom att hon trots allt inte har nån feber längre. Då kan jag vänta tills i morgon bitti och ringa då istället.



Haha jag är bra virrig jag märker jag! Jag fick ju ringa och ändra tiden till ultraljudet på magen för att jag skulle in på magnetröntgen samma dag, så ändrade jag den till på fredag istället, men så ringde dom i morse och sa att jag kunde inte komma då för att det fanns ingen läkare, dom var sjuka och hit å dit, så då ändrade jag tillbaka till måndagen, nu kom jag på att jag inte kunde då för att jag skulle på magnetröntgen, så jag ringde till ultraljudet igen men då kollade hon så det är på tisdag jag ska göra magnetröntgen!!! Såå jävla kolossalt virrig så jag tror snart inte jag hittar hem =P

Kommentarer
Postat av: madde

men stump då.. hoppas att det blir bätttre.. hoppas pajen smaka bra=) puss<3

2009-03-26 @ 20:29:22
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0