Torsdag...

Nu är veckan snart slut igen... tiden går så jävla fort!!
I morgon ska jag ut med jobbet och käka lite, det ska bli grymt kul! Men lite jobbigt också att inte få komma hem förräns mitt i natten...
Jag var inte till jobbet idag för att Thilde var sjuk och Jonny skulle få rycka ut och jobba, men det blev aldrig nått jobb för honom...

Jag har så jävla ont i magen igen! På vänster sida... det gör ont så fort jag rör mig och ibland behöver jag inte ens röra mig heller för den delen.. jag tror att det är sån där äggcysta som dom pratade om på gyn som man kan få i samband med ägglossning, det är inget farligt bara att ägget inte släpper på en gång ifrån äggstocken och då blir det som en cysta som kan göra ont som jag har fattat det iaf =P

Vi har fått tid till ultraljud på Thilde nu så på måndag ska hon in.. Hon skulle ju få göra ultraljud på urinblåsan och njurarna efter urinvägsinfektionen hon hade, bara för att dom ska se så att det inte har blivit några bestående men.

Jag fattar inte, men jag är så trött nu för tiden, sover innan kl 22.30 varje kväll! Det är inte likt mig kan jag tala om, men det blir väl så när man får börja gå upp så tidigt på morgonen nu. Jag går ju upp 05.30 varje morgon nu...

Så nu är det snart dags för mig att gå å sova =P Lite tråkigt blir det bara för jag gillar ju L-Word.. men det går så sent så jag orkar inte hålla mig vaken så jag kan se det...


Kommentarer
Postat av: madde

men usch ska lill tussan till doktorn.. har du ont i magen igen nu gumman.. Att de aldrig blir bra (stackare)..

Inte så konstigt att du är trött när du går upp så tidigt.. puss<3

2009-03-05 @ 20:21:08
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0