Äntligen!

Äntligen har solen kommit tillbaka!!! Det är så underbart för man blir på så mycket bättre humör när det är soligt och skönt.

Jag tänkte alldeles strax gå ner till lekparken med Thilde och gunga lite, men jag ser nu att klockan är alldeles för mycket, det är ju dags för henne att sova strax. Men när hon har sovit så ska vi gå ner =P

I morse gjorde jag något som jag inte gjort på länge... när jag vaknade så kröp jag intill Jonny och la mig på hans axel och gosade lite. Det var såå mysigt! Man får passa på medans Thilde äter vällngen i sängen på morgonen. Sen ville ju hon också komma, så då låg vi och gosade alla tre :o) Jättemysigt!

Nu ska Jonny strax gå ut och klippa gräset, det växer jättefort nu när det har regnat och sen bli varmt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0