Dagen går fort

Om man sover halva dagen iaf =P Fan jag blev alldeles chockad när jag kollade på klockan imorse när Madde ringde, klockan var 9.45 och jag sov fortfarande!! På så vis märktes det att Thilde sovit oroligt också.

Men idag har dagen bara sprungit iväg... gick ju upp då, sen gjorde jag inte så mycket, skrev blogg, käkade frukost och hängde en maskin tvätt sen gick Thilde och jag ner på Tierp för att köpa salvan mot myggbetten åsså träffade vi på Madde, Inga-lill och Anna där så vi fööljde med hem till Madde för att vänta på att Kalle skulle komma och skjutsa oss iväg till Potatis-Lasse och köpa lite blommor åsså skulel vi handla lite till. Aaa och nu har jag precis skickat in lasagnen i ugnen men klockan är för fasen 17.30! Hela dagen är ju borta!!  Konstig dag tycker jag..

Och jag blir ju lite irriterad också här nu för jag kan inte lägga över bilder från mobilen till datorn sen vi formaterade om den. Jonny ska fixa det men har inte hunnit med det än...  Men jag vill ju lägga in bilder på en gång nu! =P
Knäppte kort på Thilde i hennes nya fina hatt som vi köpte idag, plus att jag knäppt kort på blommorna jag köpt.
Men dom bilderna kommer upp på bloggen så småningom :o)

Kan man få blodbrist om man får för många myggbett? jag tycker att jag har alldeles för många bett nu nämligen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0