Det gick bra :o)

Ja nu har vi varit på utvecklingssamtal för Thilde. Allting lät jättebra, dom tycker hon är så duktig och snäll, så det var kul att höra.
Jag pratade med "fröken" om det här som vi funderade på i början att eventuellt byta dagis till hösten för att hon ska hamna på "rätt sida av Tierp" alltså med skola sen och så. Men dom vill inte att vi ska göra det =P Dom vill ha kvar Thilde där. Jag känner inte heller att jag vill ta henne därifrån nu och hålla på med nytt dagis, nya barn och fröknar, utan hon får gå kvar där nu.

Aaa men så lät det iaf, dom hade bara bra saker att säga. Hon är en bestämd dam säger dom, hon vet vad hon vill och inte vill och det tycker jag bara är bra. Hon tar för sig själv av mat och så också så det är ju också bra.. ja som sagt vi fick inte höra något dåligt :o)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du har väll en fin blogg :)

2009-05-20 @ 20:53:33
URL: http://torro.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack så mycket :o) Ska försöka göra om "designen" på den, men har inte riktigt kommit underfund med hur man beter sig än =P

2009-05-21 @ 15:18:45
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Jonas

sv: Ja nu blev det mycket lättare att läsa! :) Haha näe jag är nog inte ute efter en bonde..Men skulle vara kul att se hur långt man kan komma liksom ^^ Men fanns ingen som va intressant ändå så:P



Naaw vilken sööt dotter du har! Ja det är nog bäst att låta henne gå kvar på samma dagis..Är ju alltid lite pirrigt att börja nått heöt nytt..Men så små barn kanske inte bryr säg så mycket?..hm

2009-05-22 @ 22:46:07
URL: http://torro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0