Fest idag!!

Idag ska vi på fest och det ska bli så jävla kul!! Ser fram emot det som fan!  Haha det ser ni ju bara på språket =P många svordommar blir det, men det får ni stå ut med för sån är jag, folk brukar säga att det handlar om dåligt ordförråd, men jag vet inte jag :o)

Har precis varit ner på Tierp en sväng och träffat Made och Robin, Madde var så fin i nya kläder som hon köpt i Uppsala igår! Skitsnyggt var det, och jag bara älskade hennes nya solbrillor! :o)


Nej nu ska jag färga håret igen för när jag färgade det igår så blev det lite fläckigt, inte alls snyggt =P

Jonny är och hjälper Anders rigga upp ljud och ljus inför ikväll, så det är bara Thilde och jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0