Flyga drake

Idag har Thilde och jag flugit drake, det var riktigt kul. Hon försökte hjälpa till genom att hålla den i svansen, men det blev ju inte så bra, fast hon var riktigt söt när hon sprang där med svansen i handen och försökte hoppa och skrek "fluga" :o)

Jonny har städat firmabilen idag på eftermiddagen efter att han nyktrat till =P Lite tårta har vi ätit idag också, Nettan gav oss lite för att det var mors dag så jag har ätit jordgubbar för första gången den här sommaren :o)

Oj vad jag skrattade idag, jag skulle inte ha skrattat för det var rent elakt men jag kunde inte låta bli för det såg så kul ut! Thilde försvann in i köket nu på kvällen åsså hörde vi att det plaskade lite på golvet, så vi ropade in henne och då kom hon med vattenkannan i handen. Så skulle jag gå och göra i ordning välling lite senare och hade glömt bort vattnet, men då trampade jag i det så då kom jag på det igen så jag gick för att hämta papper för att torka upp det. Men så följde Thilde efter mig och gick ju rakt i vattnet!! Det blir ju som såpa så hon la sig ju raklång på golvet alldeles stel för att hon blev så rädd!! Det var ju jättesynd om henne och hon blev jätterädd, men jag kunde inte låta bli att skratta åt henne för att hon såg så rolig ut =P Taskigt jag vet, men jag kunde inte hjälpa det!!

Nu är jag riiiktigt trött känner jag och sitter och gäspar massor, så nu blir det sängen med härliga drömmar!

Ja just det. Idag vart en sån där underlig dag igen när inte Thilde sover nånting på dagen. Det var ju lika förra söndagen...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0