Halv dag moln, halv dag sol

Ja så har det ju varit idag, halva dagen (den första halvan) var det ju molningt och inte alls nå skönt, men så klarnade det upp på eftermiddagen så man kunde sitta ute lite, det var såå skönt!
Satt till och med och solade en sväng medans Thilde gick och lekte med sin gräsklippare runt omkring mig :o)

Thommy och Sanna var hit en sväng idag, Thommy hjälpte Jonny att formatera om datorn så den är som ny igen! Det känns så skönt! Åsså installerade vi Windows XP nu istället för Vista för Vista tar så stor plats i datorn och gjorde den så seg...
Men datorn känns lite B-aktig nu när man har det gamla igen för vista såg trots allt lite "flashigare" ut.

Medans Jonny och Tommy satt med datorn så umgicks Sanna och jag lite, ja Thilde var ju med hon också så klart. Bla så gick vi till lekparken en sväng och gungade lite och så. Det var riktigt trevligt faktiskt.

Men fy satan så myclet mygg det är i  år! Man har knappt kunnat sitta ute nu för tiden.

I morgon så kommer lillebror och ska skjutsa runt mig lite =P vi ska åka och köpa lite blommor. Egentligen skulle vi köpa blomjord också men det skulle Johan fixa åt oss, så då slipper vi böka med det :o)

Jag skulle tömma Jonnys Nokia nu på lite bilder från idag men det gick inte, vi måste installera nått program igen....

Nu vaknade Thilde. natti natti på er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0