Konstigt väder..

Nu i två dagar så har man hört på TV:n och så att det ska bli så mycket regn så, så jag har inte vågat tvätta så mycket och hängt ut tvätt, men igår regnade det ju bara en liten sväng och idag har det inte regnat nånting än! Jag hade ju lätt hunnit tvätta och nästan fått 3 maskiner torra tills nu om jag vetat att det skulle vara uppehåll så här länge!
Men men.. helgen är lång :o)

Läste lite i en gammal arbetskamrats blogg, hon är på en ranch i Herrljunga på jultorp ranch, det såg så underbart mysigt ut där, med en massa hästar som hade så stora hagar. Bland annat så hade hon lagt upp en video där hästarna kommer och springer igenom en stoor vattenpöl eller en mindre sjö kanske, det såg såå mysigt ut!!

Nu ligger Thilde och sover och Jonny vilar på soffan. Han tycker det ska bli så skönt att vara ledig en längre tid nu, jag kan inte förstå varför ;o) Jo då det kan jag... skojar ju bara lite. Ganska skönt att ha honom hemma ett tag också för den delen :o)

Sen ska jag dra med Thilde eller hundarna på en promenad hr jag tänkt, bara för att man inte går till dagis varje dag nu så vill jag inte komma efter allt för mycket med promenader nu när jag väl kommit igång och börjar se lite resultat.

Mamma och lillebror Kalle var hit en snabb sväng idag, dom skulle på bilbingo i Karlholm så dom tittade förbi bara som snabbast och lämnade en väska med godis till Thilde och snus till Jonny, dom var till Åland förra helgen (tror jag det var), men dom hade inte köpt nånting till mig.. Haha näärå, om dom skulle ha köpt nått så skulle det säkert ha varit godis och det klarar jag mig utan :o) Men en flaska martini kan du få köpa nästa gång mamma ;o)

Nej nu ska jag hänga en maskin tvätt, men om jag törs hänga ut den vet jag inte.. jag chansar nog tror jag... det ser mörkt ut men det har det ju gjort hela dagen utan att det blivit nå regn hittils...

Kommentarer
Postat av: S

Heey gumman! Gud vad längesen det var man hörde något från dig. :( & ja, jag sitter barnvakt nu. Men han har somnat (jag är tråkig! hahah) Allt är bara bra, själv då? Pusspuss!

2009-05-21 @ 16:35:17
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/
Postat av: Mickiz

Bloggen blev ju jätte fin.. :) Lite svårt att läsa bara ;P Men kanske de är för att jag är sjukt trött och gått av mitt vakpass! hmmm Kan kanske vara orsaken! :D Ha en underbar dag! Kram

2009-05-22 @ 10:08:08
URL: http://baramickiz.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Men lilla gumman kasta sig i säng nu :o)

Det är nog inte så mycket därför för jag blir helt kring kring i huvudet själv =P

Sov så gott!

Kram

2009-05-22 @ 10:24:52
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Jonas

sv: Jaa jordgubbar är väldigt gott ^^ Jao tyvär fanns det ingen tjej som passade mig igår på bonde söker fru..Så blir inte att skriva nått brev hehe ^^



Ang din blogg..Tycker du ska ändra bakgrund är jätte drygt att läsa med det där sjärnorna där..Blir helt yr i skallen ju..Ba ett tips ^^

2009-05-22 @ 12:59:30
URL: http://torro.blogg.se/
Postat av: S

Hehe vad gulligt. =) Skönt att höra att allt är bra med dig! Fin bloggen blev. =) pusspuss

2009-05-22 @ 17:21:40
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/
Postat av: madde

hej sötis<3 vad fin bloggen blev.. puss puss<3

2009-05-22 @ 18:56:40
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0