Nej just ja...

Bara för att Thilde inte var på dagis igår så känns det som att veckan startar nu, men det är ju faktiskt tisdag idag =P

Har iaf varit och lämnat henne på dagis på förmiddagen så jag har varit ute och gått i lite över en timme nu då... Gick till Madde när jag lämnat Thilde för att göra henne sällskap för hon skulle gå och mäta och väga Robin på Björkgården idag.  Så då fick jag sällskap en bit iaf :o)
Men oj så varmt det är idag!! Jag satte på mig kjol och linne i morse och tur var väl det!! Nog för att klockan var bara 8.30 när vi gick hemifrån men jag hade inte pallat nå byxor idag, då hade jag flytit bort!! Så nu är blekbenen framme =P Usha, men man har ju ingen chans att få färg på dom om man har byxor på sig jämt heller...

Igår klippte Jonny ner våran nyponbuske som vi hade på framsidan... Egentligen skulle vi bara snygga till den men jag sa till honom att ta bort den helt, jag gillade den inte alls.. =P Så nu är den borta, jag körde själv ner liket på banvallen alldeles nyss :o) Det känns skönt att vi börjar få lite ordning ute på tomten nu, önskar bara att vi hade råd att bygga en altan också, då skulle allt kännas jättebra sen! Det skulle bli så fint.
Men det kommer nån gång det med...

Nej nu ska jag fortsätta uträtta lite ärenden här hemma, tog en liten paus medans jag käkade frukost och passade på att uppdatera bloggen då, det var väl bra av mig? :o)

Kommentarer
Postat av: madde

satt blöjan bra på stump när ni kom hem:D... puss<3

2009-05-26 @ 19:56:52
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: madde

satt blöjan bra på stump när ni kom hem:D... puss<3

2009-05-26 @ 19:56:54
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den gjorde faktiskt det :o)

Sen var det Jonny som bytte så jag vet inte om det hade läckt nånting men jag tror inte det iaf :o)



Puss

2009-05-27 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0