Nu är det kväll...

Ja nu har hela dagen gått...
Eftermiddagen har bara varit lugn... Jag var och hämtade Thilde på dagis till kl 14 och sen gick vi hem till Madde en sväng för att lämna ett par byxor och en tröja till Robin som jag hade låg. Så var vi där ett tag, Anna och Helén var där också, och Lotta så klart :o)
När vi var där så frågade Anna lite diskret "Angelica, tror du Thilde har bajsat?" Det stank skit om henne kände jag när hon kom närmare, och jag hade ingen blöja med mig! Så jag ringde till Kalle (som vanligt =P) för jag hade sett honom tidigare under dagen i mamma och pappas bil så jag ringde honom och frågade om han kunde komma och hämta oss och det skulle han göra så fort hans lektion var slut, men det var ca 30 minuter kvar på den, så då sa vi att så länge kan hon ju inte gå med blöjan full så hon fick ta en blöja av Robin som räcker upp till 9 kilo.. Thilde väger 16! Men den gick runt och höll att bra tag faktiskt, men jag tordes inte chansa så Kalle fick ändå köra hem oss...

Nu sitter vi hela familjen och tittar på DIF-Häcken på TV.. vi fick beställa hem den för den visades inte på TV.. Men det går ju det med... Gamla klacken är samlad på den här matchen.. Det låter underbart!!! Dom sjunger mycket kraftfullare, med mycket mer sammanhållning och mycket långsammare!

Nu har matchen börjat igen så nu ska jag gå och frotsätta titta på den...

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ingalill

De var ju tur att de fanns en blöja!! hon är ju så gullig din lilla stummpa... pussa henne från mej. ha de så bra!!!!!!!

2009-05-26 @ 22:45:31
Postat av: Therese

Ajdå, vilket dilemma =( Tur att det ordnade sig i alla fall...

2009-05-27 @ 08:17:15
Postat av: Angelica

Ingalill: Ja det var ju tur att hon hade dom större med, dt var precis att den gick runt Thildes mage :o)

Ja hon är mysig lilla Thilde :o) Hon pussas mer än gärna tillbaka :o)

Kram

2009-05-27 @ 15:41:08
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Angelica

Therese: Ja det kändes lite jobbigt där ett tag, dels för att det var ju fullt med folk där och det luktade ju apa om hennes bajs :/

2009-05-27 @ 15:41:39
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0