Soligt idag

Shit va varmt det är idag!
Jag som hade förberett mig på att det skulle vara kallt satte på mig en tjock tröja för att inte frysa.. Jag trodde jag skulle fyta bort! det vart ju jättevarmt! men skönt ändå :o)

Thilde och jag gick ner till Barnboden idag och mötte upp Madde Robin och Jempa. Så Thilde fick en Labandress idag, har inte knäppt nå kort på den än men ska fixa det så fort som möjligt och lägga ut. Madde knäppte ju kort, hon är så duktig på det, men jag glömde bort =P Den är röd och vit randig :o) Jonny trodde det var en pyjamas =P

Jonny har ju hjälpt mig med bloggen nu så den blivit så här fin. Han gjorde även en ny header åt mig, jättefint älskling! Tack så mycket! :o)

Just nu sitter Thilde och Jonny ute och gräver i grusgången och hundarna lullar runt på gräsmattan. Jag har precis fixat diskmaskinen och plockat undan lite och ska snart gå ut jag med, men känner att jag måste bli lite mer aktiv med bloggen nu när jag fått den så fin :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0