Söndag 3/5-09

Haha jag har så kul åt min kära Thilde, alla färger är gul =P Hon säger gul om allt!!
Är vi ute och gå och det kommer en bil så säger hon "gul bil"  alla färger är gul för henne :o) Det är inte lätt när man är så lite iof.
Hon har ju varit så hes och haft ont i halsen här ett tag, men ändå har hon haft rätt så lugna nätter nu ett tag med inte allt för mycket hosta, men i natt blev det värre igen, och guud va hon hostade, man verkligen hörde hur ont det gjorde på henne.. Jag tycker så jävla synd om ´na! Men hon är ju ganska pigg på dagarna ändå, så det får man väl säga är bra iaf då :o)

Det har ju varit långledigt nu och vi har varit i lekparken några timmar varje dag, hon älskar ju att få gå dit och gunga och åka rutschana och leka i sandlådan, (hur stavar man rutschkana?) Idag ska vi åka till Skutskär, vi har inte varit där på jättelänge nu, hon har inte träffat sin farfar på flera månader! Det är alltid lika kul att åka dit för dom är så trevliga att umgås med.

Jag fick en ny tvättvinda av svärmor här i helgen, mycket större än den vi hade innan kan jag tala om, och så har vi flyttat den så hundarna inte kommer åt och kan pissa på den =P  Så jag har tvättat som en tok hela helgen, 3-4 maskiner tvätt varje dag, mellan lekplatsbesöken dårå :o)

Nej det har i det stora hela varit en underbar helg förutom att Thilde är hes och har ont i halsen då, men vi har ju varit ute ändå, men hon har ju fått ha ordentligt med kläder på sig hela tiden :o)

Här kommer lite bilder från helgen:


Thilde i sandlådan


I sandlådan


En dag träffade vi en tjej som heter Elvira som bor här, hon hämtade sin trehjuling så Thilde fick låna den lite, men hon tyckte det var lite läskigt.


Från när bina jag, Tryggve och Thilde är ute och promenerar.


Thilde plockar blommor åt pappa

Kommentarer
Postat av: madde

pusssssssunge<3

2009-05-05 @ 08:00:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Sweet<3

2009-05-12 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0