Trassel med internet

Ja det är väl det jag har att skylla på.. internet har trasslat så jag har inte kunnat uppdatera min blogg...
Men nu så :o)
Det har väl egentligen inte hänt så mycket heller som jag kan uppdatera dig om.. Thilde lullar på som vanligt, börjar prata mer och mer nu, försöker sig på längre meningar och så. Har lärt sig säga "Sluta" när man gör något som hon inte tycker om ;o)

I torsdags så hade dom sommarfest på dagis på eftermiddagen så vi var dit och fikade lite och så sjöng barnen några sånger, men Thilde ville inte följa med upp och sjunga så hon satt kvar i mitt knä och lyssnade istället.

Jag har varit hos Madde en del den senaste tiden så har träffat Robin också en del då.. Han är sååå söt!!! lille skallepär :o)

Tänkte lägga ut lite bilder då från den senaste tiden:


Thilde och jag myser efter en busstund :o)


Gladfis!




Thilde och jag


Robin är en tänkare


Sover sött


Lite fundersam på vem jag är tror jag...


Söt som socker!


Robin med söta moster Anna


Åsså lite andra bilder med..


Bubba


Spike


Knaperstekt lax med ris, smögensås och ärtot med ett glas vitt vin till.. underbart gott!!!

Sen hade jag väl inte så mycket mer att varken säga eller visa tror jag.. *funderar*



Nej det har jag nog inte.. i värsta fall så får jag väl komplettera med ett till inlägg lite senare ;o)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0