Utvecklingssamtal på dagis

Ja det är det dags för idag, lite nervöst men samtiigt så ser jag fram emot det :o) Ska bli kul att höra vad som har att säga om Thilde.
Gick i vanlig ordning ner till dagis med henne i morse och mötte sen upp med Madde och gjorde henne sällskap till affären. Alltid lika kul att träffa dig gumman! :o) Robin sov i vagnen men vaknade och kinkade lite inne på ICA så jag tog upp honom medans Madde sprang runt och letade såser och minikorvar haha.

Thilde då, jaaa hon utvecklas för varje dag som gå tycker jag det känns som! Det kommer något nytt för varje dag... I morse gapade hon över fåglarna på väg ner till dagis, när dom flög iväg för vi kom för nära så skrek hon "fåge, fluuuge"  :o)

Var med Madde och lämnade Karl-Sture i dammen, hans sommarresidens, här om dagen. Han såg verkligen ut att trivas där, simmade runt på en gång och utforskade sin nya tillvaro :o) Så kan han ju simma där och tjocka på sig till hösten så Madde får skaffa nytt, ännu större akvarium tills i vinter =P


Lite nya kort har det blivit också...


Thilde i mammas brillor :o)


Thilde målar på dagis


Fina damen...


Det var nått snuskdjur som hade lagt ägg på Jonnys T-shirt när jag tog in tvättenn...


Glader!


Hampus när han öppnade presenten han fick av Thilde


Donkarna slappar (ovanligt?)

Aaa sen har jag väl inte så mycket mer att komma med.. återkommer angående utvecklingssamtalet och vad dom hade att säga där :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0