Valbo idag..

Ja idag har det varit full fart igen :o)
Först i morse så gick jag med Thilde till dagis som vanligt, så ringde Madde och undrade om jag hade nån tågtidtabell att låna ut, så jag gick dit efteråt med den. Men jag stannade inte länge för jag kände att jag ville hem och tvätta och städa lite. Men så blev det dock inte, jag följde med mamma och Bina till Valbo istället. Bina skulle köpa nya skor, det var därför dom skulle dit. Så vi kikade runt lite och jag lånade lite pengar av mamma så jag kunde köpa ett par fina skor åt Thilde och lite såpbubblor och även en batteridriven liten fläkt som blåser bubblor, hon vart ju så klart överlycklig för hon älskar ju såpbubblor :o)

Iaf så när jag gick hem från Madde så spöregnade det så när jag kom hem och skulle duscha så behövde jag nästan inte blöta på min innan jag skulle schamponera håret för jag var så blöt redan =P

Men så kom vi ioaf hem från Valbo och gick in för att fika lite, så kom Tryggve och Netey hit och hälsade på också. Som vanligt så har jag ju inte så mycket fikabröd att bjuda på, men dom fick lite saft iaf. Pojkarna roade sig sen med att spela lite på keyboarden, med roliga ljud och grejer, så ett tag lät det som att vi hade fullt med kossor i vardagsrummet :o)

Nu har Jonny precis kommit hem och vi har fikat lite, så nu ska vi mysa lite i soffan innan vi ska vila allihopa, om Thilde somnar vill säga...

Pratade även med Ia idag och skickade en bild på skor som jag provade i Valbo, hon tyckte dom var jättefina! Det var dom också, men dom kostade 799 kronor så dom kan man se sig om i himmelen efter  =P

Nej nu ska jag kasta mig på soffan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0