Valborg

Jaha nu har det varit valborg också. Vi var till Västland och tittade på kase och fyrverkerier. Både Jonny och jag var förberedda på att Thilde skulle bli jätterädd iom att hon har börjat bli rädd för ljud och grejer, hon kommer ju rusandes till mig bara ett flygplan flyger över huvudet. Men det gick jättebra, hon tyckte det var fint och ville att alla skulle titta "Kolla" sa hon flera gånger och vände sig om och tittade efter folk :o)








Kasen. Den var ju inte stor, men fint var det iaf :o)

Sen har jag färgat mitt hår också, men jag vet inte riktigt med färgen.. Jonny säger att det är orange, emn han bara retas juhe :o)


Vad tycker du?

Sen så tycker alla på dagis att Thilde är så fin i sin mössa som hon fick av sin mormor:


Fin i mössan

Jag köpte lite klädr åt henne eller jaa, en skjorta med kofta till som hon är såå fin i, men jag har inte lyckats få nått bra kort på det än... men så här ser det iaf ut:





som vanligt så snor jag bild från Maddws blogg, hoppas det är okej gumman, men hon hade en sååå fin bild där på henne och Robin, dom är ju såå söta:


Älskar er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: madde

jag tycker att det vart jätte läckert i håret.. vi älska dej me... puss

2009-05-02 @ 10:08:32
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0