Den senaste tiden

har det varit stillestånd här och det ber jag om ursäkt för, men jag har inte haft varken lust eller ork att uppdatera om läget.

Jag har mått jävligt dåligt den senaste tiden så där har ni anledningen, dels en del tjafs hit och dit (mellan vuxna människor(!)) men även på grund av att jag som sagt inte mått bra, fått ligga på sjukhus och så där, men nu är det bättre iaf.

Thilde utvecklas i en rasande fart nu, det är helt galet! Hon sjunger och trallar mest hela dagarna faktiskt. Men har varit dålig nu ganska länge med en hemsk hosta på nätterna, många nätter har hon faktiskt hostat så hon spytt, tycker så jävla synd om henne!!

Jag har förresten fått en kallelse till Ackis som jag inte riktigt vet varför eller hur, men det visar sig när jag kommer dit, ska dit den 27:e, var och lämnade en massa prover i förra veckan, 9 rör blod tog dom! =O

Annars då? vad har hänt...? inte mycket faktiskt.. är lite småförkyld jag med, hostar och har mig men det är sånt man får leva med när man har småbarn :o) Konstigt bara att Jonny klarar sig =P

I morgon ska Thilde till dagis, om hon inte kräks i natt igen och Jonny ska jobba så jag kommer bli alldeles ensam hemma på dagen, då ska jag passa på att städa och ha mig, måste tvätta lite sängkläder också.

Aja här kommer iaf lite bilder, har varit lite slarvig med att knäppa kort med den senaste tiden tyvärr...


Mammas trötta gris <3


På väg hem från dagis

Hjälper pappa att skruva upp princesskroken i sitt rum, hon var sååå mallig!


Pappa har gjort Thilde fin i håret. (diademet sitter bakom ena örat men framför det andra =P)




Steker omelett till sig och pappa..

Så det var iaf en liten uppdatering, nu ska jag titta lite på AGT sen blir det sängen..

Natti natti

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0