Frisk igen!

Ja jag är så glad, det vart inget långvarigt. Idag är hon feberfri och pigg igen.

Idag har julsakerna åkt upp, tomtar, stjärnor och ljusstakar, det blir sååå mysigt!!
Nu fattas det bara dammsugning och skurning sen är det färdigt för helgen :o)

Jag kollade igenom lite gamla bilder som vi har ligger på den externa hårddisken idag, det var så kul!


Från sommaren 2008


Från BB


Inte såå gammal tjej från Januari 2008


Thilde sitter hos min kusin Heidi. Dock INTE 2004 som det står på kortet, det var våran digitalkamera som levde sitt eget liv där ett tag :o)

Nej nu ska jag umgås med min familj Jonny har precis kommit innanför dörren..

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0