Fyllde år igår

Ja igår fyllde jag år så vi hade folk både lördag och söndag, tyvärr är jag ju dålig på att knäppa kort så jag har inte ett enda kort från helgen kom jag på nu!

I lördags kom iaf Anders, Mia, Wilma och Melvin och hälsade på. Melvin blir så himla stor! Nu är det ungefär en månad sen vi träffades sist men jag tyckte han hade förändrats jättemycket. Han är såå söt! Jättelugn och blyg stackarn... Han satt där i Thildes matstol och mumsade på rån och sa inte ett ljud. Enda gången han sa något var när jag tog honom och skulle försöka busa lite, då vart han ledsen och ville till mamma eller pappa =P
Jag försökte två gånger men sen lät jag honom vara, han ville ju inte.
Wilma och Thilde ritade mest hela tiden. Dom stod bredvid varandra vid vardagsrumsbordet och färglade nallepuh bilder :o)

Sen på kvällen kom mamma och pappa förbi. Pappa och Jonny drack några öl och vi satt och pratade. Senare på kvällen kom Bina och Tryggve också hit och fikade lite. Lite ännu senare kom Kalle också, men han visste inte att jag fyllde år stackarn =P Så han kom förbi på söndagen också så då fick jag lite lotter av honom. 10 st 10:an lotter och 4 triss, jag vann 45 kr sammanlagt så det blir det nya lotter för :o)

Av Anders och Mia fick jag presentkort på H&M så jag kan köpa lite nya kläder och av mamma och pappa fick jag en hårklippning och hårfärg! :o)
Så imorgon ska jag till storvreta och klippa mig :o) På onsdag ska jag in till sjukhuset igen för en annan koll.

På söndagen så kom Jonnys farmor och farfar och Ida och hälsade på, av dom fick jag pengar som jag också kan köpa lite kläder för :o) Hans farmor mår inte bra alls, hon är så trött och hängig och ville åka hem mest hela tiden, hon orkar inte sitta upp så länge :o(

På kvällen kom Jonnys morsa och hennes karl och Hampus. Av dom fick jag två jättefina tomtar med svarta kläder varav ena tomten är en liten kruka, så dom står i köksfönstret, plus att jag fick pengar av även dom :o) Mera kläder! =P

Hmm idag då? idag ska nog Thilde och jag ut på en promenad tror jag, ska montera ihop vagnen igen så vi kan ge oss ut, men det är så dåligt med luft i däcken på vagnen så jag vet inte riktigt hur det kommer gå =P Vi får se...
Men jag känner att jag behöver ut och röra på mig lite efter all tårta i helgen!

Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva... tror jag... nej det gör jag inte..

Ha det bra!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0