Öppna förskolan med pyssel

Ja idag har vi varit på öppna förskolan igen. Det är så roligt där, det finns massor för Thilde att göra så hon trivs som fisken i vattnet =P

Lite kort från idag:


Thilde målar sin lykta. Jävligt smart grej egentligen, det är rengjorda barnmatsburkar :o)


Robin målade också en lykta


Robin målar massor!


Koncentrerad till max :o)


Sen gjorde Thilde också en teckning där hon tryckte(tröck?) mönster


Häromdagen hittade jag på en hatt som jag köpte utomlands för några år sen, jag tror att det var i österrike men är inte helt säker faktiskt, men Thilde blev iaf jättefin i den :o)


Mammas sötnos!! <3

Vi var ute på en liten promenad en dag också, det hade hunnit bli mörkt så korten blev inte så jättebra, men det syns iaf vad det är =P


Ute på promenaden


inte allt för munter när hon fick höra att vi skulle gå hem =P

Nej nu har jag inte så mycket mer att visa eller berätta så jag sätter väl punkt här :o)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: johanna

svar ; jaa okej :) va kul. njae har varit där nån gåång bara , är ute med Philip o kör lite rally i skogen bara :D.. ja jag såg kalle där i lördags faktist :) hehe..

2009-11-24 @ 00:37:59
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; haha precis , de är ju de:D men de är kul

2009-11-24 @ 21:58:30
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0