Hektisk dag!

Ja det kan man lugnt säga, det har varit fullt upp hela dagen tycker jag!
Gick upp kl 8 och gjorde i ordning Thilde och mig innan vi åkte till dagis. Sen åkte jag till Madde och Robin en sväng och gosade lite och passade Robin medans Madde var ner och handlade lite :o) Huuur mysigt som helst! Han är så jävla gó den ungen!!
Anna och Inga-lill kom dit en sväng också så jag träffade dom och Madde bjöd på frukost :o) Det var jättemysigt!
Sen när vi satt där vid köksborde så kände jag att jag bara orkade inte cykla hem så jag drog ut på det =P Men vid 12 åkte jag hem och duschade, sen var det bara att ge sig iväg igen för det var höstfest på dagis och den började kl 14. Ja när jag åkte hem från Madde så handlade jag lite också. Först var jag till Lidl och köpte duschkräm, sen in på ICA å köpte frimärken sen in på konsum och fixade "lukta gott" tjosan till Madde.
SEN åkte jag hem och duschade och gosade lite med hundarna, sen var det bara att sticka iväg igen.
Det var sån motvind så när jag kom hem till Madde med lukta-gott-tjosan så var jag alldeles svettig =P där vart ju duschen onödig =P

Sen så åkte jag ner till dagis och Thilde blev SÅ glad när hon fick se mig. Så var vi ute och lekte lite och bakade "Stompa"bröd. Det var jättegott!! Alla fick göra sitt eget bröd och grädda det över elden. Thilde ville inte stå i kö och vänta så hon gick iväg och åkte rutschkana istället. Inte alls ovanligt enligt fröknarna =P Hon älskar att åka kana :o)

Sen pratade jag massor med en gammal klasskompis som praktiserar på Thildes dagis, vi pratade gamla minnen och grejer så det var jättekul :o)

Här kommer lite bilder från dagen:


Haha jag lyckades knäppa kort precis som Robin spottade =P


Sötnosen <3


Här sitter vi vid bordet och fikar på höstfesten


Thilde gräddar "Stompa"


Thilde ligger och ritar i sanden


Thilde och Fanny ligger och ritar i sanden :o)


En annan mysig bild bara. Thilde och Spike ligger och sover i soffan <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sötnosar <3

2009-10-07 @ 20:18:56
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0