Hemma och mätt

Nu har vi kommit hem från dagis och ätit lite mellis också. Kokt knäppkorv med bröd och räksallad, mums!!


Dom var ute och lekte när jag kom till dagis, Thilde var så klart vid rutshkanan =P Hon bara älskar att åka kana!
Nu ska jag dammsuga lite så allt är rent och snyggt tills Jonny kommer hem :o)
Han kommer ju bara hem, duschar, byter om, käkar lite snabbt och sen sticker han iväg på hockey. Matchen börjar ju kl 19 ikväll så han kommer inte vara hemma förrän vid 23-23.30 nån gång tror jag.

Så jag och Thilde får en myskväll för oss själva :o)
Beckis och Dennis kanske skulle komma och hälsa på en sväng ikväll för dom skulle eventuellt till Tierp frä att köpa syrsor till Siggan :o)

Nej nu ska jag sätta lite fart så jag får upp värmen :o)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0