Hockey idag!

Tyvärr så kunde inte jag följa med in idag men jag ska kolla på matchen på TV istället. Det är med blandade känslor faktiskt. För det är en jävla upplevelse att vara där men det ska samtidigt bli kul att höra hur det hörs från klacken utifrån :o)

Annars så oroar jag mig lite för Robin <3 Och även för Dominique <3 Hoppas allt löser sig för er!

Just nu sover faktiskt Thilde. Igår sov hon ju aldrig något på dagen. Jag skrev ju i sista blogginlägget att hon sov, men det gjorde hon inte, bara sekunder efter att jag publicerat inlägget så tjoades det uppifrån =P
Hon kan göra så där ibland på helgerna att hon inte sover men jag antar att det har att göra med att hon inte blir lika trött hemma som hon blir på dagis för det är ju helt annan fart på dagis än det blir här hemma just...

Nej nu börjar snart hockeyn!! Skriver kanske nån rad efter matchen också. Ska spana på TV:n om jag ser Jonny och Johan nånting =P

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

de är tre veckor kvar imorgon.. så de närmar sig med stormsteg, minst sagt :)

2009-10-03 @ 19:23:19
URL: http://camillajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0