Hockeyn är slut

Ja herregud, hockeyn är slut och jag är helt slut jag med!!
Är fan alldeles svettig!! Men vilken spännande match det var! Man kunde inte vara säker på vinst alls!
Även om jag kände mig ganska säker när dom gjorde 3-0 redan i första perioden. Men så vaknade brynäs när Djurgården hade en utvisad och reducerade till 3-2!! Sen var det jämt ända till slutet och efter förlängning så slutade matchen 4-4....

Älsklingen var ju inne och han blev ordentligt inzoomad en sväng :o) Det tyckte jag var roligt! Bara han och killen som stog bredvid syntes i hela TV-rutan :o)

Thilde gick bakom TV:n för att kolla, men "neej ingen pappa dä" <3

Nej nu ska jag busa lite med henne tills Jonny kommer hem för då komme hon bli pappig för hon saknar honom väldigt mycket nu. Har frågat efter honom flera gånger och började till och med grina när hon kom ner efter att hon sovit när hon upptäckte att han inte var hemma än :o)


Min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0