Måndag igen

Ja idag är Jonny på jobbet igen då. Hoppas det går bra för honom och att han inte får ont igen. Det var så kallt i morse så han fick ta på sig långkalsonger och dubbla långärmade tröjor!  *brrr*
Jag avundas verkligen inte honom som får jobba ute hela dagarna nu.

Jag gick upp med planen att ta det lugnt på förmiddagen idag och sen sätta igång med städning och så när Thilde sover på eftermiddagen men så såg jag att hon ska vara hos barnläkaren kl 15 så det blev en snabb ändring i schemat =P Så Thilde sitter i badet nu och vi har käkat frukost så när jag skrivit klart här så ska jag börja plocka undan lite och fixa diskmaskinen sen är det dags för henne att sova nästan, äta lite lunch först så klart och medans hon sover får jag duscha å sen är det nog bara att sticka iväg. Jag är bara lite orolig för att jag inte ska orka cykla ner än! Förkylningen är ju fortfarande kvar, just nu får jag ingen luft genom näsan, men jag får åka i tid så man slipper stressa.

Och då helt plötsligt så har ju hela dagen gått! För vi kommer ju inte vara hemma förrän efter 16, för det tar ju ungefär en halvtimme hos läkaren, sen ska vi cykla hem och jag måste handla lite innan det, och då tar det ju sin lilla tid.

Men nej, nu måste jag börja plocka undan här så jag blir klar nån gång :o)

Men jag hör av mig sen om hur det gick hos läkaren!

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0