Söndag

Det känns lite konstigt att tänka att Jonny ska åka och jobba i morgon nu när han har varit hemma 1½ vecka! Men man vänjer sig väl snart igen antar jag. Men det kommer nog bli ganska jobbigt för Thilde, hon har ju blivit ganska pappig under den här tiden =P

Idag händer det nog inte så mycket, Jonny ska byta däck på bilen för när han åkte hem från Stockholm igår så fick han punktering så då byter vi till vinterdäcken nu istället.  så det ska han göra, så ska han till Björklinge och hämta hem firmabilen. Eventuellt ska vi åka och hälsa på Dominique en sväng idag också men vi har inte bestämt något än. Det är så bra att hon har varit förkyld också för då kan man umgås även fast jag är förkyld =P

Just nu står Thilde och ritar lite vid vardagsrumsbordet och Jonny sover fortfarande. Jag tänkte att vi snart ska gå upp och krypa ner i sängen med honom för lite morgonmys :o)

Hmm annars så har jag nog inte så mycket att berätta tror jag.

Eller jo, jag vill rekommendera ett blogginlägg som jag läste idag. Det var Joppis som skrev om nån tidningsartikel om en flicka på 10 år som blivit våldtagen av tre stycken 12-åringar på rasten i skolan!! Det är för fan hemskt!!

http://lofstroem.blogg.se/2009/october/valdtogs-pa-rasten.html#comment

Kommentarer
Postat av: johanna

svar; ja jag tycker det är så himla hemskt att det häänder sånt där speciellt nu när flickan va såpass ung och pojkarna va ju också unga bara 2 år äldre än flickan =/ , fy!

2009-10-04 @ 17:31:52
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0