Thilde fyllde 2 år i söndags!

Och jag har fortfarande inte skrivit något om det. Illa illa.. men nu kommer det :o)

Hon hade nog en underbar dag min lilla tös. Det började redan på lördagen då Madde, Johan och Robin kom och hälsade på, då hade jag inte hunnit ordna med nå fika eller så än så dom fick bara en slät kopp kaffe och Madde tog bara ett glas vatten! Gissa om det kändes illa, men dom sa själva att det var helt okej så =P
Av dom fick Thilde 3 tröjor:


Fullt upp med att öppna paket


Här är tröjorna, sååå fina!


Här är hon i finaste Kitty-tröjan och svarta Jazzbyxor, alldeles nyduschad :o)

Sen på söndagen så började det komam främmande vid kl 12 och sen var det folk hela dagen till kl 20 på kvällen om inte till och med lite längre än så! Men det var mycket trevligt och Thilde fick mycket fint som hon tyckte om. Jag höll på å knäppte kort på alla presenter men så blev minnet fullt i kameran så jag fick inte med allt men här kommer några presenter till iaf :o)


En säng fick hon av farmor och Svempen. Täcke kudde och sängkläder fick hon av mommen och Elmo


Den här overallen fick hon också av mommen och Elmo

 

 

 

 



Det var lite bilder från födelsedagen men inte bild på alla presenter som sagt...

Sen nu i veckan så kom det snö, så i två dagar nu har det varit vitt på backen men nu är det nästan helt borta, jag hoppas på att det kommer lite till i natt ;o) Jag ÄLSKAR snö! <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

inte gjorde det något PUCKO:D

Thilde fick så himla fina saker<3



puss <3

2009-10-14 @ 21:48:10
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: camilla

jaa. nu är de nära! den är större än vad den ser ut ;P ser att din lilla Thilde blivit 2 år med! Grattis till henne! :) Kram

2009-10-15 @ 11:10:24
URL: http://camillajo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Madeleine: Haha nej du sa ju det, men ändå =P Blir bjuden på kalas å så får man inte ens nå tårta ^^



Puss <3

2009-10-15 @ 13:35:39
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; ja riktigt snygga:)

2009-10-15 @ 23:20:44
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0