Till dagis

Ja när vi skulle åka till dagis i morse så var det is på sadeln! Gissa om det vart kallt åt ädlare delar =/
När vi kom fram till dagis och skulle "parkera" cykeln så säger Thilde till mig: "Mamma jag inte dagis, jag åka hem" men sen gick det ju bra, jag sa till henne att hon skulle vara där och leka med barnen så skulle ju jag komma och hämta henne sen så då gick det :o)

Sen när vi kom in så tvärnitade hon i en av dörröppningarna. Så jag gick förbi henen och in till "lekrummet" men hon stog kvar. Då gick lilla Vejke fram till henne och tittade på Thilde så gick han bredvid henne ända in till dom andra barnen. Det tyckte jag var så jävla gulligt!! Han sa inget och rörde inte vid henne men han stöttade lixom henne så hon vågade gå in <3
Han är så söt lilla Vejke, han är ju bara lite drygt ett år och är liten i växten så han nådde henne ju knappt till axeln :o)

Puss på eder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0