En fullspäckad dag

Ja idag har vi fullt upp här hemma. Jag ställde klockan på 7 för att komma upp i tid så man slipper stressa, men Thilde vaknade vid 6 s det var ingen risk att man skulle försova sig =P

Nu klockan 9 så ska vi åka till Furuvik. Det är min svärmor och hennes man som bjuder med oss. Så det blir: Svärmor (Thildes farmor) hennes man och deras son Hampus, Jonny, jag och Thilde. Sen kommer en till familj med på mamma, pappa och två barn så det ska bli riktigt kul!
Än så länge ser till och med vädret lovande ut, solen skiner och det blåser inte massor iaf. Har inte kolla temperaturen ute än, ska göra det på en gång... vänta...


Det är 13.4 grader på framsidan i skuggan redan så det kan nog bli ganska skönt idag.

Thilde har ju blivit förkyld igen! 3 dagar på dagis och hon är genomförkyld och har fått sån där skällande hosta =/ Som tur är så hostar hon inget på dagarna än, utan det är bara när hon vaknar på natten som hostan kommer. Jag har ju kvar av hostmedicinen som läkarn skrev ut så jag har gicit henne av den nu så hon får sova. Sen har hon ju rinnande näsa och är röd runt ögonen också. Men hon var så pass frisk igår så jag tänkte att hon kommer orka det här idag. Hon var ju ute och lekte och så igår så det ska gå bra, märker man att hon inte orkar så får vi ju åka hem, det är inte svårare än så.

Sen ikväll ska jag bort. Kan inte säga mer nu....

Förra helgen så var det dop! Robin döptes <3 Jag blev gudmor! Tack så hemskt mycket för det förtroendet Madde och Johan! Det betyder oerhört mycket för mig att ni ville att jag skulle bli robins gudmor. Han betyder så mycket frö mig den lille krabaten <3<3<3

Det gick jättebra på dopet och var så fint! Madde och jag köpte matchande klänningar i grått och Robin och Johan hade matchande kläder med jeans, vit skjorta och grå väst, dom var SÅ fina!
Robin fick även en gudfar, men jag har inte pratat med honom så jag vill inte lägga ut något namn än.


Johan, Madde och Robin <3<3<3


Ja nu kom ju gudfadern med på bild iaf... Hoppas det är okej?


Thilde och Robin gosar <3


Min gudson! <3


Min Thilde <3

Jaa jag skulle lägga ut en bild på min lilla familj här från dopet. Men Facebook vill inte visa mig bilderna så jag får lägga ut den nån annan gång istället.

Nu ska jag börja förbereda för idag :o)

Hoppas alla får en underbar dag!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0