En underbar kväll <3

Tack mina vänner för en underbar kväll. synd bara att jag var tvungen att åka hem så tidigt.
Hoppas ni klarar er retsen av kvällen utan mig ;o) Som det lät på Malin så skulle det bli väldigt svårt =P

Det var iaf en otroligt rolig kväll med massor av dans och tjohej.
Kom på när jag kommit hem att jag glömt knäppa en del kort som jag tänkt innan att jag skulle knäppa, men aja, så kan det gå =P
Bilder OCH videor ligger ute på min facebokk se och njut :o)

Jag blev förresten jättegld många gånger ikväll. Jag fick så många komplimanger så jag blev nästan generad ett tag. Alla tyckte jag var så fin, både med kläder och med glasögon :o) Har kastat sista paret linser nu, det var på tiden. Men jag saknar dom någe enormt!!

Lite bilder:


Sötaste födelsedagsbarnet i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0