Hej och hallå!

Igår satt jag och försökte göra om min bloggdesign.. Fick till den hyfsad men det vr en liten grej som inte blev som jag ville så jag sket i det och tog tillbaka till min gamla. Min älskling får hjälpa mig sen nån dag :o)

Idag så åkte jag med Thilde till dagis som vanligr på tisdagsmorgonen. Så när jag kommer dit så ligger det nån tjej på golvet med barnen men jag trodde det var en mamma så jag reflekterade inte mer över det. Men så kom hon fram sen och tog i hand och presenterade sig och det visade sig att det var min gamla klasskompis Sofie Ellström! Vi var till Rhodos tillsammans sommaren 2000.
Jag har inte sett henne på år och dagar så det var ju ganska roligt. Hon ska vara på Thildes dagis i 6 veckor för hon håller på och utbildar sig till förskolelärare (tror jag det var iaf).

Sen när jag lämnat Thilde på dagis så åkte jag hem till Madde, och kom precis när hon höll på att ge Robin mat så han blev nog inte så glad över avbrottet, men jag fick ett litet flin till sist iaf :o)
Jag följde med dom till babycafét, det var riktigt trevligt! Och så mycket barn det var där då!! När jag var med Thilde när hon var liten så var det bara mac 4-5 ungar varje gång, men nu var det lätt över 10 barn och Robin stortrivdes! Det bara lös ur ögonen på honom <3

Efter babycafé så gick jag till "Studio 3" för att vänta på Dominique medans hon klippte sig, vi hade bestämt träff så vi skulle fika ihop. Det var riktigt trevligt, det är så mysigt på "Coffe Corner". Men ganska dålig service idag måste jag säga.
Vi stog och bäntade i nästan 5 minuter innan vi fick någon hjälp, och då kom dom inte ens och sa till oss att dom var upptagna men skulle komma snart, utan dom bara struntade i oss och sprang förbi. Så jag var på väg att ledsna och gå till Konsum istället, men till slut så fick vi hjälp.

Just nu så har jag lasagnen i ugnen så vi ska snart äta lite mat. Thilde sitter och plockar med en "gympapåse" som hon fick av Maddes brorsa Jimmy, den gillade hon jättemycket faktiskt. Det är bin/getingar på den och sånt gillar hon :o)

Hmm nej nu är lasagnen snart färdig så vi ska käka, men hare bra!!!

Puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0