Hela veckan har gått

Ja ett inlägg i veckan börjar bli standard nu för tiden =P

Vad har hänt den här veckan då? jo jag var till Madde och Robin i tisdags och mös lite, han är så jävla rolig Robin! Älskar mina glasögon gör han också :o)


Han hade lite svårt att sitta stilla när jag skulle fota honom, konstigt va? ;o)


Har upptäckt att sina tummar är väääldigt goda =P


Sötfis! <3


Nej nu räcker det nog med kort...


Mamma, kan inte du säga till henne? Jag vill inte vara med på fler kort...

Så då pausade vi lite och bara gosade istället, och han åt lite gröt däremellan också..


Sen skulle vi ut på promenad... Så då var det bara att klä på sig igen =P



Sen på torsdagen så var det föräldramöte på dagis så Madde, Johan och Robin fick vara barnvakt till Thilde medans jag var där. Dt gick jättebra sa dom. Hon åt massor hos dom!!
Sen när jag skulle komma och hämta henne så var dom precis på väg till affären så jag gjorde dom sällskap dit innan vi åkte hem...



Sen nu i helgen så blir det lite födelsedagar att fira och så där... mamma fyllde år igår och äldsta lillasyster fyller idag plus älsklingens bror, han fyller 20! :o)

Madde har börjat jobba lite smått sen hon blev mammaledig och det hade gått riktigt bra sa hon. Hon var efterlängtad på jobbet :o)

Puss påre!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lilla gubben min.. Han är så söt <3



Inte märkte jag att du knäppte det där kortet på oss..



Man är ju populär vettu!!



puss <3

2009-09-19 @ 21:46:36
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0