Jobb ikväll

Ja så är det. Ikväll ska jag iväg och jobba igen. Det känns bra, synd bara att försäkringskassan trasslar hela tiden med min ersättning. Pengarna jag skulle fått till sista augusti har inte kommit än!

Annars så har jag ju inte berättat eller visat bilder från söndagen. vi var ju ut i skogen och plockade lite svamp hela familjen, donkarna var också med, gissa om det var några som var nöjda sen :o)


Småfolk och djävular i skogen =P


Mysig mossa



Lite svamp. Vi plockade inte så mycket för vi vart så osäkra på vad det var för svamp vi fått tag i! dom såg ju inte ut som kantareller. Men vi fick reda på att det var höstkantareller. Och så hittade vi lite taggsvamp också, eller ja, Jonny hittade dom :o)


Ida pustar ut efter tokrusning med Bubba och spike :o)


Thilde äter kaka och sjunger "blinka lilla stjärna"


Haha den här bilden blev så rolig. Ida kommer och rusar i full fart så man ser knappt vad det är som springer där :o)

Hmm annars har jag inte så mycket mer att berätta.. Ska steka lite pannkakor nu så jag får med mig i matlåda och så Jonny slipper stå å steka det när han kommer hem sen. Thilde sover och donkarna slappar. Ja s ser det ut just nu :o)

Håller tummarna för i eftermiddag! <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0