Söndag var en skogsdag :o)

Japp, i söndags var vi ut och plockade svamp igen. Det var så mysigt, och det är underbart att se så hundarna trivs när man är ute! Dom älskar att få springa runt och lukta på ALLT! <3

Thildeg illar ju också skogen, men är lite feg på att gå där i. Hon vill gärna att man ska bära henne eller åtminstånde hålla i handen, törs inte gå själv!






Hittade en älg-käke i skogen som jag ville ta med hem och göra rent och spara, men det gillade inte riktigt Jonny ;o)


Tänderna såg ashäftiga ut. Dom var som "skivade, eller jag vet inte riktigt hur man ska förklara, tänkte inte på att knäppa kort uppifrån *pucko*


Thilde i mossan


En konstig svamp i skogen...


Dom mådde nog inte så bra dom här svamparna. Ser angripna ut på nått vis =P


Lite vatten i skogen


Mera vatten


Bubba var inte dåligt trött när vi kom hem sen :o)

Sen har jag inga fler bilder att lägga ut. Och inte så mycket mer att berätta heller faktiskt.. Tror jag.. eller vänta nu... *funderar*

JO! för tusan!! Thilde sjunger! Helt plötsligt en dag så började hon sjunga "i ett hus i skogens slut" HELA visan!!! Hon är så duktig min stora tjej! Plus att hon blir jätteglad när man säger att hon är en stor tjej :o)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo men eller hur^^ Äkta coca-cola ska det vara!

2009-09-15 @ 14:04:26
URL: http://beccablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0