Trött men nöjd

Ja jag är nöjd med min dag även om jag inte kanske hann allt jag hade velat hinna med.
Första dagen på nya jobbet avklarad, bara fyra timmar och dubbelgång med ordinarie personal, men jag är i gång ia!! Känns underbart.
Nu sover älsklingen och Thilde så jag ska också ta och knoppa nu.. Klippte Thilde idag igen förresten.. Jag tyckte ju luggen blev kort förra gången... det blev den inte.. Nu blev den kort!!! Men den växer ju ut igen som tur är =P
Nästa gång får jag nog ta henne till en frissa haha!


Hon var inte så glad på mig när jag kom hem från jobbet idag :o(

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag kan fråga Sandra om hon vill klippa henne!!!



puss

2009-09-09 @ 10:56:45
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0