9 dagar kvar!

Ja om man räknar med morgondagen så är det bara 9 dagar kvar tills bebis kikar ut. Helt galet så nervöst det känns! Thilde verkar iaf se fram emot att bebben ska komma. Hon brukar själv prata om det. I veckan har vi varit magsjuka här hemma. Jag vart sjuk på långfredagen medans vi var på påskmiddag. Kände att jag fick feberfrossa och ont i magen. Men jag klarade mig ganska bra ändå, kräktes bara en gång men hade feber i 3 dagar och diarré i 5! Thilde vart sjuk på söndagen men vart pigg på måndagen men tisdagen var det kört igen. Hon kräktes hela natten i stort sett. Nu är hon bättre men har fortfarande ont i rumpan sen all diarré. Efter magsjukan så vart vi förkylda som sjutton, jag har hostat så jag knappt får luft ibland. Thilde är också småhostig och snorig. på söndag ska vi på kalas är det tänkt. Robin har ettårs kalas då :o). Det ska bli skoj! Nej nu blir det sängen. Ha det bra alla! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0