Bara 4 dagar kvar!

Ja om 4 dagar så har vi bebis här. Bara hoppas man överlever!

Vi var in till Ackis idag för inskrivning och fick information och även träffa läkaren som ska operera och även narkosläkaren. Så det känns bra, man känner sig lite bättre förberedd nu på något vis. Men jag kan ändå inte låta bli att få lite panikkänsla när jag tänker på vad som faktiskt ska hända! Jag är inte riktigt beredd än känns det som. Det har gått så fort!

Mormor ringde idag för att ska lycka till inför måndagen. Det var jättelänge sen jag pratade med henne! <3

Igår kväll var vi till akuten igen med Thilde för hennes hosta. Efter många timmars väntan så fick hon inhalera adrenalin och så fick hon kortisontabletter men det hjälpte inte ett dugg, hon hostade precis lika illa i natt som var iaf. Men idag har hon varit lite bättre så vi ska prova i natt igen för att se hur det går. Jag vet inte riktigt vad man ska göra. Läkarna verkar ju inte heller veta.

Thilde fick vara hos Madde och Robin idag när vi var in till stan. Tack så mycket för hjälpen gumman!! <3 Vad gjorde jag utan dig?
Fick med mig två proppfulla kassar med barnkläder hem också :o) Det är så roligt att titta på dom små plaggen <3

Imorgon ska vi gratta Wilma som fyllde år tidigare i april, men innan det så ska vi in till stan och fixa och dona lite, måste köpa lite nappar och även nappar till flaskorna utifall att. Jag vill ha NUK-napparna, dom var så jäkla bra till Thilde.

Sen vi åkte från ackis idag så har jag haft en hel del förvärkar som gör jävligt ont så vi får se, bebben kanske tittar ut före måndag =P Nej då, så pass ska det väl inte bli, men jag får onda onda sammandragningar om jag sitter tokigt har jag märkt. Men slemproppen har ju släppt lite i taget ett bra tag nu så vem vet?
Jag lovar att försöka uppdatera er om läget så ofta jag kan =P Om jag inte skriver här så skriver jag ju på facebook när jag kan :o)

Nej nu ska jag ta och göra mig klar för kvällen tror jag. Känner mig väldigt trött. Jag har ju knappt gjort någonting alls sen vi vart magsjuka för två veckor sen, så minsta lilla nu gör att man blir helt färdig.

Såå.. God natt på er!
'
Puss <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

vad vore jag utan dig <3

2010-04-17 @ 08:41:25
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0