Egentid

Ja det har jag just nu... Thilde, Simon och Jonny ligger och sover så jag har hunnit äta frukost i lugn och ro och ringt sjukhuset och bokat tid för borttagning av agrafferna, inget jag ser fram emot!! Men jag ska iaf vara där kl 13.30...

Simon har både ätit dåligt och sovit dåligt i natt, jag tror att det är för han är lite snorig. Jag försökte "suga ut" snor på honom med en sån där blåsa, men han har sån liten näsa så den gick inte ens in! Men han måste äta ordentligt sen nu när han vaknar för annars exploderar mina tuttar tror jag =P
Det känns så skönt att det fortfarande funkar bra med amningen! Jävligt bra känns det faktiskt.

Såg nyss ett program som handlade om sengångare, fan va söta dom är! Men det var en stackare som vart jagad i träden av en puma... Vet ni vad han gjorde? jo, släppte taget om grenarna och hoppade i vattnet, gissa om han såg eländig ut efter det!
Dom sa där att för att förflytta sig 30 meter så behöver dom en hel dag!!! en hel dag för 30 meter! stackars djur...

Jag funderar lite över hur det ska bli här hemma när Jonny börjar jobba igen... Hur ska jag få Thilde att inte känna sig utanför? Simon äter ju varannan timme, och då äter han i ca 30 minuter sen tar det ett tag för honom att somna så jag kan lägga honom i vagnen, då har jag ca 1 timme som jag kan ägna åt Thilde där hon trots allt måste tänka sig för med ljudnivå och allt. Han är ju väldigt tålig och vaknar inte när hon leker och så men ändå.

Nej nu ska jag upp och lägga mig en sväng igen, dom vaknar väl snart iaf mina underbara barn! <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så underbart skönt när dom tog bort agrafferna på mig, kommer jag ihåg. Det känns inte så mycket som man tror. Det kommer att gå strålande för dig!



Grattis till pojken förresten :)

2010-04-26 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0